Jsme platební instituce
pod dohledem ČNB

western union

Jindřišská

Když byla zakládána společnost PES - Peněžní expresní service® s jedinou pobočkou na Václavském náměstí, nikdo si nedokázal představit, jak rychle tato pobočka přestane být vyhovující jak kapacitně, tak lokací v prvním patře mezi kancelářemi.

Přes tyto zjevné nevýhody byly služby WESTERN UNION® velice poptávané a to vedlo k logickému kroku. 

Tím bylo, že roku 2003 byla otevřena pobočka v Jindřišské ulici. Učinili jsme tak proto, abychom byli blíže našim klientům, jejich potřebám a přáním. Že to byl krok správným směrem potvrzuje i získání prestižního ocenění CLUB 500.

Stejně rychle jak byly překonány záměry s pobočkou na Václavském náměstí, i pobočka v Jindřišské po jisté době už neplnila svojí funkci tak, jak jsme si představovali. Naše představa totiž nebyla jiná než, že chceme, aby naši klienti byli ti nejspokojenější. Tyto motivy vedly k tomu, že tato pobočka byla zrekonstruována. 

Že i tentokrát výsledek odpovídal záměru dosvědčují další dvě ocenění CLUB 500, a co je pro samozřejmě ještě mnohem důležitější, naše klientská základna se k nám stále věrně vracela a neustále se dále rozšiřovala. 

I jako vyjádření vděčnosti za loajalitu zákazníků, ale i proto, že víme, že je třeba neustále jít dopředu, abychom byli těmi nejlepšími partnery pro naše zákazníky, jsme se rozhodli opět pobočku upravit. Při této inovaci byl kladen důraz na rychlost, bezpečnost a soukromí. Tedy přesně na ty atributy, které považujeme za důležité pro klienty. Je to další krok být blíže zákazníkům. Krok, který již není do neznáma, neboť naše zákazníky za dobu působení na trhu známe a víme jak jim vyhovět. První krok byl učiněn, ten nejdůležitější však musíte učinit Vy, naši zákazníci. Nezbývá tedy než Vás pozvat do nové pobočky, abyste se sami přesvědčili o kvalitě našich služeb.

 



Spokojenost klienta, rychlost, bezpečnost a soukromí

Od vzniku společnosti jsme rychle identifikovali, co činí zákazníky spokojené a v čem spočívá naše konkurenční výhoda. Klienti vyžadují samozřejmě kvalitní služby, ale klíčem k jejich spokojenosti je rychlost, komfort a soukromí, kterých se jim na pobočkách na ulici zdaleka nedostává.

Proto na nové pobočce již klienti nemusí vyplňovat formuláře. Klient pouze sdělí operátorovi údaje a ten je při zasílání peněz zadá do systému a pak tyto údaje nechá klienta překontrolovat, aby nemohlo dojít k chybě. Klient pak dostane vytištěný formulář. Tento postup je pro klienta mnohem komfortnější a rychlejší.


CLUB 500

V letech 2003 až 2012 se jednalo o celosvětovou soutěž poboček Western Union. Formou mystery shoppingu byly přihlášené pobočky testovány nezávislým auditem. Poté byly pro jednotlivé regiony vyhlášeny ty nejlepší z nich. Jejich zástupci poté byli pozvání na kongres Western Unionu, kde byly tyto ceny předány na závěrečném galavečeru. 

K vítězství v této soutěži musela být pobočka marketingově a funkčně na co nejvyšší úrovni. To znamená, že musela být pro své zákazníky co nejlépe identifikovatelná. Její služby musely být kvalitativně i rychlostně na co nejvyšší úrovni a byla zde zohledněna i logika postupů při obsluze klienta. Nemalou část hodnocení tvořilo i hodnocení personálu, jeho profesní způsobilost, rychlost a ochota.