Osobně na kterémkoli obchodním místě, nejlépe však na pobočce, odkud jste Vaše peníze odesílali. Reklamaci přijme pracovník pobočky nebo přepážka, kde je služba Western Union nabízena. Pracovník pobočky Vám poskytne všechny potřebné informace k vyřízení reklamace či stížnosti. Bude Vás informovat, jakým způsobem budeme při vyřízení reklamace či stížnosti postupovat, v jaké lhůtě Vám reklamační pracovník odpoví, jakým způsobem se můžete informovat na postup vyřízení reklamace či stížnosti a jaké máte další možnosti.
Korespondenčně na adrese: PES – Peněžní expresní service, s. r. o. Vodičkova 41 112 09 Praha 1 Česká republika Dále jen Centrála PES
E-mailem info@moneytransfer.cz - pokud zašlete stížnost či reklamaci na centrálu PES e-mailem, není možné ověřit pravost podpisu (event. rozsah dispozičních práv), proto je obsah informací, které centrála PES v takovém případě oprávněna poskytnout, stanoven obecně závaznými právními normami.
Reklamaci či stížnost bude možné rychleji vyřešit, pokud ji doložíte příslušnými informacemi potřebnými pro její vyřízení:
- Vaše identifikační údaje
- Předmět podání reklamace (stručný popis obsahu reklamace či stížnosti obsahující také ty údaje, které jsou pro řešení daného podání podstatné)
- Doklady nebo přílohy (např. kopie transakčního formuláře apod.)
- Kontrolní číslo peněžního převodu (MTCN)
- Datum předání reklamace
- Vaše kontaktní adresa pro zaslání odpovědi, případně e-mailová adresa nebo telefonní číslo
Centrála PES garantuje maximální délku pro vyřízení reklamací či stížností 15 dní. Ve zvlášť odůvodněných případech může být doba pro vyřízení reklamace či stížnosti prodloužena. O výsledku reklamačního řízení budete vyrozuměni dle typu podání reklamace – korespondenčně nebo emailem.
Forma podání reklamace se také odvíjí od toho, na čí straně k pochybení došlo. Pokud na straně klienta (uvedl nesprávné údaje nebo je potřebuje změnit zasílanou částku), tak je nutné o změnu žádat osobně na pobočce, neboť se musí ověřit totožnost žadatele a tedy i oprávněnost žádosti o změnu/opravu. V případě, že k pochybení došlo na straně poskytovatele služby, lze na tuto chybu upozornit i telefonicky, či emailem, za předpokladu uvedení výše uvedených potřebných údajů.
Změna je bezplatná. Lze učinit jen jedna, jinak, u více změn, se musí transfer zrušit a provézt znovu. U změny finanční částky je tomu tak vždy, že se musí provézt znovu.